6 Eylül 2016 Salı

Ayın Makyajı / Ağustos 2016 *Videolu

Kozmetik ve bakım yazılarıma verdiğim uzuuun bir aradan sonra yeniden merhaba demeliyim. Anneliğin ilk zamanlarında bebeğimle her daim kucak kucağa olduğumuzdan özellikle de ten temasına verdiğim önemden dolayı ve tabii ki lohusa topuzuma yakışan en fazla bir maskara olduğundan makyaj yapmaya ara vermiştim. Eylül Masal büyümeye başladıkça da rimel, dudak nemlendiricisinden öteye geçmeyen makyajım yazmaya değecek türden değildi.

Şimdilerde kuzucuğu banyo dolabının üzerine oturtuyorum, o malzemeleri kurcalarken bende rahat rahat makyaj yapıyorum. Kızçe de öylesine alışmış ki gün içerisinde yapmayacaksam bile elimden tutup dolabı gösterip otuu otuu diyor ve annesini izlemek istiyor. Anlayacağınız teşvik var anacım ;) Hem anneysek ölmedik ya ;) (lohusa topuzuna konuşsaydın dediğinizi duyar gibiyim ;))

Böylesine tatlı yardımcım da olması sebebiyle makyaj hevesim yeniden alevlendi, süslendikçe alışverişlere de başladım anlayacağınız yazacak çok şey birikti.

İlk adım olarak aylık makyajımı paylaşmaya hatta video çekmeye karar verdim. YouTube kanalım için BURAYA tıklamanız yeterli.

Yazının sonuna makyajın videosunu da ekleyeceğim, öncelikle kullandığım ürünlerden bahsedeyim.


Ten Makyajı


Ten makyajıma cildimi ve göz çevremi nemlendirdikten sonra Avene Emulsion Spf+50 Güneş Kremimi sürerek başladım. Cilt tipiniz karma ya da yağlıysa bu ürünü seveceğinizi düşünüyorum. Makyaj altına baz olarak kullanılabiliyor olması da sevdiğim yanlarından biri. Fondötenim uzun zamandır severek kullandığım hatta bugüne dek en sevdiğim fondöten olan Loreal True Match Fondöten. Bendeki rengi 2R/2C Vanille Rose. Gözaltı kapatıcım ise yıllardır elimin gittiği The Balm Time Balm Concealer Light rengi. Doğum sonrası yadigar kalan gözaltı morluklarımla iyi geçiniyorlar ;)

Kullandığım pudra NYC Smooth Skin Sıkıştırılmış Pudra (Translucent), çok memnun olduğumu söyleyemeyeceğim ama makul fiyatı indirimlerle de birleşince çok daha uygun oluyor bu sebeplerden tercih edilebilir. 

Çok severek kullandığım aydınlatıcım The Balm Mary Lou Manizer, bu ürünü sevmeyen var mıdır bilmiyorum. Varsa da çok küçük bir azınlık olmalı.. Ve yine The Balm markasının en sevilenlerinden Hot Mama Allık makyajıma eşlik edenlerden. 

Institut Esthederm Cellular Hücre Yenileyici Suyu hem cildimi nemlendirmede hem de makyaj sonrası toz toz görünümü yok edip makyajı cildimle bütünleştirmesi sebebi ile tercih ediyorum.


Göz Makyajı

Göz makyajıma kalıcılığı artırmak için The Balm Put A Lid On It Far Bazı ile başladım. Göz kapağımın katlanma bölgesinde Hot Mama Allığı kullanıp tüm göz kapağıma Maybelline Eye Studio Natural Impact 04 Glamour Greens Far Paletinden 1 numaralı rengi uyguladım. 

Maskara olarak Loreal False Lash SuperStar Maskaranın 1 numaralı ucundaki maskara bazının üzerine kahverengi Flormar Curl Attraction Maskarayı sürdüm. Kirpik diplerime Flormar Waterproof Eyelinerlarından 106 numaralı kahverengi göz kalemini gelişigüzel uygulayıp dağıttım.

Kaşlarımı şekillendirmede kullandığım ürünler ise Essence Eyebrow Sylist Set kaş kiti ile yine aynı markanın Make Me Brow Kaş Maskarası.

Rujum Flormar Passionate Dots Lipstick Stylo rujlarından PD23 numaralı mat bir turuncu. Bu ruju alana kadar turuncu rujlara elim gitmezdi ama bunu kullandıktan sonra turuncu sempatim arttı.


Yüz Fırçaları

Kullandığım yüz fırçaları;

Sigma F80 Flat Kabuki (fondöten)
Real Techniques Powder Brush (pudra)
Real Techniques Blush Brush (allık)
The Balm Blend A Hand Tapered Fondation Brush (gözaltı sabitleme)
Eclips Natural Allık Fırçası - Light (aydınlatıcı)


Göz Fırçaları

Naturalove Göz Fırçası
The Balm Give Crease A Chance Göz Fırçası
Çift Taraflı Bronz Fırça Naked3 Far Paletinin Fırçası
Real Techniques Brow Brush (kaş doldurma)

Makyajı nasıl yaptığımı ve ayrıntıları görmek için videomu izlemeyi unutmayın ;)
Umarım beğenirsiniz, kendimi geliştirebilmem için değerli fikirlerinizi yorum bırakmayı unutmayın olur mu :)
Ve videolarımdan haberdar olmak için abone olmayı :*




Hep sevgiyle, Gözde ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba, bloguma hoş geldiniz :) Değerli yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim ♥
Daha fazlasını yazmak isterseniz mail atabilirsiniz ♥
gozdeanne@gmail.com